Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/siudi/domains/siudi.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
שאלה בנושא RE: המצב הבריאותי שלי והביטוח הסיעודי - פורום הביטוח הסיעודי הגדול בישראל
סגירה
חזרה
סגירה
פורום ביטוח סיעודי
072-372-5500
פורום ביטוח סיעודי
נושא/מחבר
תאריך ושעה
RE: המצב הבריאותי שלי והביטוח הסיעודי
02/11/2019 22:21
תאריך: 02.11.2019 22:21
סימה שלום,
אם בגין מצבך הרפואי והתפקודי את זקוק לסיוע בפעולות היומיום כגון הלבשה, רחצה, שליטה על סוגר השתן או הצואה, מעבר ממצב שכיבה לישיבה או ממצב ישיבה לעמידה וכיו"ב, סביר מאוד כי תהיי זכאית לקצבת שירותים מיוחדים מהמוסד לביטוח לאומי, שמשמעותה היא קצבה נוספת מעבר לקצבת נכות כללית.
בכל הנוגע לסירובה של חברת ביטוח הראל לתת לך תגמולי ביטוח סיעודי מכוח הפוליסה שברשותך - זכאותו של מבוטח לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי, נקבעת בהתאם למידת הזדקקותו לעזרה בתפקודי היום יום. רוב הפוליסות מתנות את הזכאות לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי, בכך שהמבוטח אינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו, לפחות 50% של כל פעולה מתוך שלוש פעולות הכלולות בשש פעולות בסיסיות - לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ, לאכול ולשתות, לשלוט על
הסוגרים - עשיית צרכים, או להתנייד. פעולות הידועות כ-ADL. או, כאשר פעילותו הקוגניטיבית של המבוטח, כגון ירידה בשיפוט ובתובנה, על רקע מחלות נפש או על רקע מחלות כאלצהיימר או דמנציה, זקוק המבוטח להשגחה מרבית. מצב זה נקרא "תשישות נפש."
בהצלחה.
המצב הבריאותי שלי והביטוח הסיעודי
(סימה)
29/10/2019 12:43
מחבר: סימה
תאריך: 29.10.2019 12:43
יש נכות רפואית קבועה של 73 אחוז ונכות תפקודית 100 אחוז לצמיתות. בתקופה האחרונה מעל לשנה בעיות אורתופדיות ברגל ימין אחרי נקע גורם לצליעה ברגל. האם מגיע לי זכויות נוספות מביטוח לאומי מלבד קיצבת נכות. האם אני זכאית לשרותים מיוחדים או שרותים אחרים. האם יכול להיות עם נכות כזאת ובמצב פיזי כזה שחברת הביטוח הראל לא מקבל את את התביעת ביטוח סיעודי שלי בטענה שאני לא סיעודית?