Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/siudi/domains/siudi.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
שאלה בנושא RE: כמה שאלות למומחה ביטוח שלכם - פורום הביטוח הסיעודי הגדול בישראל
סגירה
חזרה
סגירה
פורום ביטוח סיעודי
072-372-5500
פורום ביטוח סיעודי
נושא/מחבר
תאריך ושעה
RE: כמה שאלות למומחה ביטוח שלכם
23/09/2019 09:43
תאריך: 23.09.2019 09:43
תום שלום,
פנסיית נכות היא גמלה חודשית המשולמת לעמית אשר איבד לפחות 25% מכושרו לעבוד בשל מצב בריאותו. גובה הגמלה החודשית נקבע לפי שיעור אי הכושר, כאשר גובה הקצבה המקסימלי הוא 75% מהשכר המבוטח. בדומה לתגמולי ביטוח סיעודי, גמלת פנסיית נכות היא עילה מתחדשת, ומכאן שזכאותו של העמית מותנית בהערכת מצבו הרפואי והתפקודי.

אשר לקשר שבין תשישות נפש ואלצהיימר לביטוח סיעודי - מבוטח זכאי קבלת תגמולי ביטוח סיעודי אם אינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו חלק מהותי מפעולותיו הבסיסיות והיומיומיות, או שהוא זקוק להשגחה בשל תשישות נפש. תשישות נפש מוגדרת בפוליסות הסיעוד כפגיעה בפעילותו הקוגניטיבית של המבוטח וירידה ביכולתו המנטלית האינטלקטואלית, הכוללת ליקוי בתובנה בשיפוט, ירידה בזיכרון וחוסר התמצאות במקום ובזמן הדורשים השגחה במרבית שעות היממה. הסיבות לכך יכולות להיות על רקע מחלות נפשיות ונוירולוגיות כגון דמנציה ואלצהיימר. מכאן, שכאשר מבוטח החולה באלצהיימר מוגדר כתשוש נפש, הוא יהיה זכאי לתגמולי ביטוח סיעודי.
אני מציע להפנות את יתר שאלותיך לסוכן ביטוח.
כמה שאלות למומחה ביטוח שלכם
(תום)
11/09/2019 10:20
מחבר: תום
תאריך: 11.09.2019 10:20
היי,

יש לי כמה שאלות שיכולות להיות אולי טיפה מורכבות או חופרות בעולם הביטוח אבל אני מאוד אשמח ויעזור לי אם אני אקבל על השאלות האלה תשובות.

האם ניתן לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה פרטי מסוג צווארון כחול?

האם ניתן לבטל את קצבת הנכות בפנסיה?

האם תשישות נפש ואלצהיימר זה אותו דבר מבחינת ביטוח סיעודי?

במידה וצברתי ערכי סילוק בביטוח סיעודי, ולא קצצתי את הפרמיה, האם במידה ואני נהיה סיעודי אני מקבל גם את ערכי הסילוק בערכם הכספי וגם את הקצבה שרכשתי לעצמי? האם ניתן לצבור 100% זכויות?

האם בביטוח תאונות אישיות אני רוכש "סכום" ובמידת התאונה אני מקבל תגמול באחוז יחסי ע"פ הטבלה בפוליסה והאחזור נגזר מהסכום אותו רכשתי?

האם כל הפוליסות בביטוח המחלות הקשות זהות כפי שבביטוח הבריאות?

האם ביטוח המחלות הקשות הוא חלק מביטוח בריאות או שהוא ביטוח נפרד?

תודה רבה לעונים!