Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/siudi/domains/siudi.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
שאלה בנושא RE: שנתיים בלי תשובות מאף אחד! - פורום הביטוח הסיעודי הגדול בישראל
סגירה
חזרה
סגירה
פורום ביטוח סיעודי
072-372-5500
פורום ביטוח סיעודי
נושא/מחבר
תאריך ושעה
RE: שנתיים בלי תשובות מאף אחד!
19/03/2020 17:22
תאריך: 19.03.2020 17:22
לפני שיהיה מאוחר מידי, מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום הסיעוד, על מנת שיגיש תביעה לקבלת קצבת סיעוד מהמוסד לביטוח לאומי, וככל שהאישה מבוטחת בביטוח סיעודי - תביעה דחופה לקבלת תגמולי ביטוח סיעודי.
אם מתעכב התור לבדיקה של רופא המתמחה בגריאטריה, אפשר לצרף מסמכים רפואיים התומכים בכך שהאישה מוגבלת בתפקודי היום - יום, מאת רופא משפחה או מכל רופא אחר שבדק את האישה.
יצוין כי חברת הביטוח חייבת לבדוק את האישה ולהשיב בתוך 30 ימים מקבלת מלוא המסמכים.
בנוסף, רצוי לפנות לעו"ד המתמחה בהשגת היתר להעסקת עובד זר, שיגיש בקשה דחופה, בה יתואר מצבה הקשה של האישה, וההכרח בהעסקת עובד זר ללא דיחוי.
שנתיים בלי תשובות מאף אחד!
(ולריה)
15/12/2019 10:15
מחבר: ולריה
תאריך: 15.12.2019 10:15
בוקר טוב ויש לי שאלה לגבי אישה מבוגרת במצב סיעודי

האם ניתן לתבוע ואת מי?

נתון: גברת בת 90 שכבר שנתיים לא מצליחה לקבל מטפלת וכל עזרה. לפני שנתיים הגישה בקשה למטפלת, הגיעה נציגה של ביטוח לאומי ונתנה חוות דעת שהגברת לא זקוקה בכלל למטפלת סיעודית ובמידה והמצב ישתנה אחרי חצי שנה ניתן להגיש בקשה חוזרת.

אחרי חצי שנה הוגשה בקשה, והתקבלה תשובה שכבר הייתה נציגה אצל הגברת והגברת לא זקוקה למטפלת. כיום גברת בת 90.6 שוב הגישה בקשה למטפלת, נאמר לה שצריך אישור מרופא גריאטרי. במחלקה גריאטרית של מכבי כבר חודשיים מסרבים לתת תור בטענה שאין תורים והם מחפשים ויומן לא נפתח, ורופא לא מקבל וכל תירוץ אחר.

בינתיים הגברת בת 90.6 מתקשה לתפקד עצמאית. כל פעם שפונים לביטוח לאומי, קופת חולים מכבי או כל גורם אחר כולל עובדת סוציאלית, שאמרה בנימה תוקפנית שלא מטפלת בזה ושיפנו לביטוח לאומי, נתקלים באטימות וחוסר רצון לעזור, כבר שנתיים במצב הזוי שכזה.

מי יכול לעזור? אם לוקחים עורך דין זה עשוי לעזור?