Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/siudi/domains/siudi.co.il/public_html/src/models/PayCallModel.php on line 90
פורום ביטוח סיעודי: מענה מקצועי לכל שאלה שלך לגבי הביטוח הסיעודי
סגירה
חזרה
סגירה
פורום ביטוח סיעודי
072-372-5500
פורום ביטוח סיעודי
נושא חדש
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
שלח
נושא/מחבר
תאריך
מצב סיעודי אחרי תאונת דרכים
(קובי)
27/10/2019 16:40
מחבר: קובי
תאריך: 27.10.2019 16:40
קרובת משפחה הייתה מעורבת בתאונת דרכים. בעקבות הפגיעה בביטוח לאומי קבעו לה "קצבת שירותים מיוחדים", שהתנאים לקבלתה מזכירים מצב סיעודי, למשך 96 יום - כאשר יש תקופת אכשרה של 90 יום.

במקביל היא מבוטחת בחברת ביטוח פרטית שבה יש כיסוי של ביטוח סיעודי עם תקופת אכשרה של 60 יום, הרופא של חברת הביטוח קבע שהיא לא הייתה במצב סיעודי כלל.

לחברת הביטוח נשלח מכתב התראה לפני תביעה על סמך החוות דעת של הביטוח הלאומי ובקשה לתשלום עבור 36 ימים סכום שהסתכם בכ-8 אלף שקל. חברת הביטוח העבירה סכום של 4800 שקלים "לפנים משורת הדין".

יש פה בעצם מצב אפור, אין לקרובת המשפחה חוות דעת של רופא סיעודי (שמבירור שטחי מסתכמת בכ-5 אלף שקל לפחות) אלא רק את הקביעה של הביטוח הלאומי לזכאות לקצבת שירותים מיוחדים, השאלה היא האם יש טעם לתבוע בתביעות קטנות והאם לא יכול להיווצר מצב שהשופט יחליט שחברת הביטוח כבר התפשרה דיי ויותר ואולי אפילו יחליט להחזיר לחברת הביטוח חלק מהכסף.

*במידה ואין סכנה להחזרת חלק מהכסף, יש טעם ללחוץ על חברת הביטוח על ידי זימון לבית דין ואם האמצעי לא יהיה יעיל אז פשוט לראות מה יחליט השופט?